If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Добро правило е това никога да не се предприемат едновременно повече от една промяна на неща, които биха могли да влияят като фактори на едно и също нещо.
Неспазването на това правило, често пъти създава главоболия.
Според теб ,след смяна на ангренажа бегом до магистралата за тест и после обратно за смяна на свещите.Пак сваляне на капаци и пак затваряне и отново на магистралата.Ако бях решил да сменя и бобините отново същата процедура.Весело ще стане.
До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6
Според теб ,след смяна на ангренажа бегом до магистралата за тест и после обратно за смяна на свещите.Пак сваляне на капаци и пак затваряне и отново на магистралата.Ако бях решил да сменя и бобините отново същата процедура.Весело ще стане.
Само споделих нещо, което съм научил от повече от 30 - годишна борба с всякаква техника.
Само споделих нещо, което съм научил от повече от 30 - годишна борба с всякаква техника.
Всеки решава какво да прави.
Това е демократична страна.
Прав си, но това не е валидно за V6 моторите който са скрили половината си цилиндри като охлюв в черупката си.За това когато се сменя ремъка се сменят и свещите ако вече са си направили километрите.Този мотор вече 130 хил. е с този комплект свещи и им беше време.
До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6
"По истински от тези свещи няма и не може д аима. Гарантирам за оригинални японски свещи . Почти 5 години продаваме и то количества и досега никакви ама никакви оплаквания ! Нямам на идея какво и как са правили в сервиза , но нека се провери всичко. Ние си маркираме по свой начин свещите и няма проблем ако се съмняваш да ни ги пратиш да ги тестваме , но пак казвам абсолютно невъзможно е да е от свещите които сме ти пратили. Провери всичко преди да ни ги пратиш обратно за тест да не се вкарваш само в преразход. Ако е необходимо пиши за съвет или каквато и да е помощ от наша страна . Няма проблем с каквото може сме насреща."
Ето това получих от моето запитване до кристоф.
Сега да видим и Енцо сервиз в понеделник.
До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6
Вместо да си хвърляме тук по два лева не е ли по добре като оправя този проблем ,да се чуем с теб и да дойда да го проверим на място дебитомера.От постовете ти знам че имаш .......531 за тестване за да съм сигурен къде е ключа от бараката.
Заповядай по всяко време, имам два който взех нови и ги ползвам само за колата дето суркам на писта......дебитомера или сензора се прехвърля за нула време......
И пак искам да ти кажа че е много малко вероятно изведнъж 1-2-3 да спрат да работят.....
---------- Post added at 11:16 ---------- Previous post was at 11:11 ----------
Ти видя пети, или просто са ти казали че имат......съжалявам ако поставям под съмнение работата на сервиз който ти е препоръчан от други доволни от него юзъри тука, но материята с шестаците е малко нетрадиционна, има доста неща дето да се объркат, и надаявам се всеки може да разбере съмненията ми.......
А принципно дори и с пети понякога зацепването може да не стане от раз, да не говорим без......последно презацепвах втори път 3.0 щото ми избяга малко при 3-4 оборота на вала, и го правих наново.......и това при свален двигател, ако знаеш каква забава е при закачен към колата двг.....
Ти видя пети, или просто са ти казали че имат......съжалявам ако поставям под съмнение работата на сервиз който ти е препоръчан от други доволни от него юзъри тука, но материята с шестаците е малко нетрадиционна, има доста неща дето да се объркат, и надаявам се всеки може да разбере съмненията ми.......
А принципно дори и с пети понякога зацепването може да не стане от раз, да не говорим без......последно презацепвах втори път 3.0 щото ми избяга малко при 3-4 оборота на вала, и го правих наново.......и това при свален двигател, ако знаеш каква забава е при закачен към колата двг.....
Още при първия телефонен разговор с тях това попитах."Имат ли пети" чак след това уточнихме времето и деня за смяна.а какво са правили незнам.Обясних им че искам да се направи проверка на предишното зацепване .Когато ми се обадиха че всичко е готово и отново попитах как е била зацепена преди това ме учуди отговора ."Белезите съвпаднаха" ,макар че очаквах да чуя нещо от сорта "петите влязоха без проблем при зацепен ремък".Утре сутринта ще звъня за да им кажа отговора от Монтана.Но това което пишеш за едновременното отказване на три цилиндъра и мен ме кара да мисля че проблема е или в зацепването на ремъка или проблем с кабелите при монтажа и демонтажа при този ред на цилиндрите.
До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6
Aко никога не са сваляни шайбите на разпределителните валове можеш да провериш дали е зацепена правилно.
Шайбите си имат белези които идват един срещу друг при ГМТ.
Aко никога не са сваляни шайбите на разпределителните валове можеш да провериш дали е зацепена правилно.
Шайбите си имат белези които идват един срещу друг при ГМТ.
Само че това няма как да го знаеш ако не си първи собственик и не си присъствал при всяка смяна на ангренажен ремък.Именно поради този факт исках проверка на предишното зацепване на ремъка.Имаше идея замисляне в колата при натискане педала на газта и за това исках да изчистя нещата едно по едно.Проблем бе че при диагностиките не се откриват записани грешки.Същото бе и при приемане на колата в сервиза.Сега грешки дал господ.
До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6
Добро правило е това никога да не се предприемат едновременно повече от една промяна на неща, които биха могли да влияят като фактори на едно и също нещо.
Неспазването на това правило, често пъти създава главоболия.
Ако си виждал как се сменят свещи на задния ред цилиндри и колко се разглобява едва ли щеше да напишеш такова мнение.
Още при първия телефонен разговор с тях това попитах."Имат ли пети" чак след това уточнихме времето и деня за смяна.а какво са правили незнам.Обясних им че искам да се направи проверка на предишното зацепване .Когато ми се обадиха че всичко е готово и отново попитах как е била зацепена преди това ме учуди отговора ."Белезите съвпаднаха" ,макар че очаквах да чуя нещо от сорта "петите влязоха без проблем при зацепен ремък".Утре сутринта ще звъня за да им кажа отговора от Монтана.Но това което пишеш за едновременното отказване на три цилиндъра и мен ме кара да мисля че проблема е или в зацепването на ремъка или проблем с кабелите при монтажа и демонтажа при този ред на цилиндрите.
За свещите : човека вероятно ги купува от ebay или нещо подобно. Аз съм купувал от ebay.co.uk свещи ngk iridium и си бяха ок.
Обади се на тези от сервиза от друг телефон и ги питай дали имат пети за 3.2. Ако ти кажат "да" е ясна работата.
Ако си виждал как се сменят свещи на задния ред цилиндри и колко се разглобява едва ли щеше да напишеш такова мнение.
Сега ако трябва да се върнат старите свещи или да се разменят с тези на другата глава(доколкото разбирам натам отиват нещата), според теб трудът по-малко ли ще е?
А за главоболията, загубата на време, празните надежди........ да говорим ли ?
Колега, връщай колата в сервиза и не се тормози. "Колата вървеше сега не върви" и това е.
Че тя колата е в сервиза.След като отидох да я взема и казаха че било добре да почистим дюзите решиш първо да я карам няколко дни с добавка за почистване. Казаха по магистралата да карам но за мен и първокласните пътища не са проблем да я понатисна. Та отидох да заредя точното количество бензин за добавката тръгнах. Доста мудно но когато вече бе на около 160 км/ч на пета педала опря в пода и това беше максимума.Реве бучи и не върви.Обърнах и в сервиза.Четене и това бе казано.Първия ред цилиндри над 3200 оборота ги няма .спират тръгват и такива неща.НАЙ ВЕРОЯТНО БИЛО ОТ НОВИТЕ СВЕЩИ.Ама нещо на мене ми говори за неправилно зацепени валове на тази група цилиндри или премачкани кабели .Все пак отиват 15 кабела в този капак а е зор свалянето и качването му обратно.Та колата е в сервиза .Утре ще звъня за да им дам заключението за свещите да не стане пак да сменят и да ходя напразно до Пазарджик защото времето ми е ценно.Ако след като отида има същия проблем ще мешаме капи.Зная как закарах колата и какво получих.
---------- Post added at 14:17 ---------- Previous post was at 14:07 ----------
Сега ако трябва да се върнат старите свещи или да се разменят с тези на другата глава(доколкото разбирам натам отиват нещата), според теб трудът по-малко ли ще е?
А за главоболията, загубата на време, празните надежди........ да говорим ли ?
А според теб как така се получава три свещи да не работят на този ред цилиндри а на другите да работят?Свещите ли са виновни.Ако са калпави защо на този ред само да са калпави.Сменян е ремък и не съм им светил за да знам как е зацепен.Нито знам ако наистина са го правили с пети какво е ставало с инсталацията.Опъвали ли са кабелите при демонтажа и монтажа.Какво е разкичвано и какво не е .Съгласен съм с колегата че операцията по смяна на свещите е пипкава и за мен сега бе момента да се направи.Останалото е коментар който нищо няма да помогне за отстранямане на проблема.
До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6
Сега ако трябва да се върнат старите свещи или да се разменят с тези на другата глава(доколкото разбирам натам отиват нещата), според теб трудът по-малко ли ще е?
А за главоболията, загубата на време, празните надежди........ да говорим ли ?
Въобще не е проблема в свещите. От 6 броя точно 3те дефектни ли ще ги сложиш в единия ред цилиндри ? И ще са "дефектни" само след 3000 оборота нали ?
А според теб как така се получава три свещи да не работят на този ред цилиндри а на другите да работят?Свещите ли са виновни.Ако са калпави защо на този ред само да са калпави.Сменян е ремък и не съм им светил за да знам как е зацепен.Нито знам ако наистина са го правили с пети какво е ставало с инсталацията.Опъвали ли са кабелите при демонтажа и монтажа.Какво е разкичвано и какво не е .Съгласен съм с колегата че операцията по смяна на свещите е пипкава и за мен сега бе момента да се направи.Останалото е коментар който нищо няма да помогне за отстранямане на проблема.
Не, че е невероятно да се получи такова подвеждащо съвпадение заради калпави свещи, но то просто е по-малко вероятно да се случи сравнено с други неща, като неправилно зацепване на ангренажа.
Поради това аз клоня към мнението, че не свещите са виновни. Може и да е в резултат от друга грешка, допусната в процеса на цялата манипулация.
Съзнавам, че с моите теории за разни правила, по никакъв начин не ти помагам. На твое място и аз бих се нервирал от подобни философски раздъждения, направени пост-фактум.
Позволявам си да го правя, защото мисля, че и от най-неприятната ситуация може да се извлече някаква полза. Т.е - колегите да си имат едно наум, в подобни ситуации.
Както и да е - не е твоя работа да умуваш относно това кой и как ще си върши работата.
Хората на които си поверил работата следва да намерят и решението.
Въобще не е проблема в свещите. От 6 броя точно 3те дефектни ли ще ги сложиш в единия ред цилиндри ? И ще са "дефектни" само след 3000 оборота нали ?
Съгласен съм с написаното.На времето имах една нова 164 от магазин.2.0 ТС .Едната гума към смукателните колектори се беше сцепила и реших да ги сменя и четирите.Цената беше 60 кинта на парче в дин експрес.Та купих и при майстора.Приятел ми е от времето когато се занимавах с монтьорлък по време на следването ми.Смени ги и хайде на магистралата.На 190км/ч същата работа като сега.Прибрах се вдигнах капака и гледам.Оказа се незатегната маса .Болчето фиксиращо обувката към корпуса хлабаво .От вибрациите на мотора вибрира и се губи маса.Та всичко е възможно дори и при добро желание на човек.Плащам си винаги та не е заради парите.Грешки стават колкото и да се старае човек.
До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6
Comment